Sieć MediaMarkt rozwija usługi dla biznesu

Zapotrzebowanie na nowe technologie w sektorach biznesowym i instytucjonalnym stale rośnie. Wg prognoz Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych sprzedaż wysoko wyspecjalizowanych rozwiązań i usług w modelu B2B w najbliższych latach utrzyma tendencję rozwojową1. W odpowiedzi na ten trend MediaMarkt rozszerza ofertę dla klientów biznesowych, obejmującą kompletną gamę produktów i usług oraz wsparcie kompetentnego zespołu doradców.

W firmach i instytucjach na całym świecie pandemia, konieczność automatyzacji procesów oraz wzrost znaczenia Cyber Security, gwałtownie wzmogły potrzeby rozwoju i modernizacji zaplecza technologicznego. Specjalistyczna sieć MediaMarkt, dysponując produktami, usługami, wiedzą fachowców oraz narzędziami finansowania, poza ofertą dla indywidulanych użytkowników nowych technologii rozwija również rozwiązania dla klientów w modelu B2B.

W MediaMarkt kompleksowo podchodzimy do potrzeb i oczekiwań zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, oferując najwyższą jakość obsługi. Przedsiębiorcy oczekują pełnego wsparcia w całej ścieżce zakupowej, dostępności produktów i rozwiązań optymalnych dla ich specyfiki działalności, a my jesteśmy w stanie im to zapewnić. Chcemy być pierwszym wyborem dla biznesu, dlatego pracujemy nad doskonaleniem doświadczeń zakupowych klientów we wszystkich punktach styku z marką, m.in. przez rozwój kompleksowej oferty, usprawnienie procesów, logistyki czy doskonalenie standardów obsługi dla biznesu – mówi Daniel Mikołajczyk, Dyrektor Operacyjny MediaMarkt Saturn Polska.

Oferta MediaMarkt daje klientom biznesowym praktycznie nieograniczone możliwości i została skonfigurowana tak, by spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagającego przedsiębiorcy. Wśród kompleksowych rozwiązań małe i większe firmy uzyskają w MediaMarkt m.in.

  • narzędzia pracy dla biznesu,
  • dopasowane rozwiązania technologiczne dla biur i lokali usługowych,
  • produkty do programów lojalnościowych,
  • biznesowe karty podarunkowe,
  • udział w przetargach.

MediaMarkt zapewnia też klientom B2B profesjonalne wsparcie opiekuna biznesowego, aby jak najlepiej odpowiedzieć na ich konkretne potrzeby. Kontakt z doradcami jest możliwy za pośrednictwem strony www: https://mediamarkt.pl/dla-firm.

Bogatą ofertę produktową uzupełniają rolę odgrywają usługi, a wśród nich m.in.:

  • szybka i bezpieczna dostawa,
  • instalacja urządzeń AGD/RTV,
  • przygotowanie sprzętu IT do użytkowania i zabezpieczenie ekranu
  • rozszerzona gwarancja
  • wsparcie posprzedażowe,
  • naprawy pogwarancyjne.

Usługi są tak dopasowane, by klient mógł możliwie najbardziej efektywnie i bezproblemowo korzystać z rozwiązań sprzętowych. Istotnym elementem oferty MediaMarkt są zróżnicowane opcje finansowania. Sieć oferuje odroczony termin płatności, zarówno dla administracji państwowej, jak i firm prywatnych. Kolejną formą wsparcia jest leasing, dostępny zarówno przy zakupach w sklepach stacjonarnych, jak i online.  

MediaMarkt prowadzi i rozwija biznes w sposób zrównoważony, będąc odpowiedzialnym przedsiębiorstwem, wiarygodnym partnerem dla klientów i dostawców, a także odpowiedzialnym pracodawcą. Stale poszerza ofertę urządzeń przyjaznych środowisku naturalnemu, zużywających mniej energii elektrycznej i wody. Zachęca także klientów, zarówno tych indywidulanych, jak i biznesowych, do wybierania produktów i usług, które wspierają styl życia zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju. Z tego powodu  MediaMarkt wprowadził specjalne oznaczenia BetterWay dla produktów, które produkowane są w sposobów zrównoważony lub znacząco przyczyniają się do chociażby oszczędzania energii. To również doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców poszukujących realnych oszczędności i odpowiedzialnej oferty.

MediaMarktSaturn Polska
press box